Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Neste møte

4 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Tor Apr 25, 2013 1:48 pm

Dette er bare min mening men jeg syntes at vi er på veldig god vei. Jeg liker veldig godt det vi har gjort så langt. Og jeg ønsker egentlig mere av dette, Kreative encounters og varierte situasjoner. Liker også veldig godt litt mere sånn åpent terreng og skoger, sånn vi gjorde med de perlene til trær på kartet foreksempel ga en veldig god effekt, rent spill mekanisk og fluff for at man skulle føle seg inni en skog.

Etterhvert så i endel høyere level så hadde det vært kult å prøve å finne en et område som er litt uoppdaget og prøve å bygge opp en "base" samfunn der, litt som i Kingmaker, bare med de forandringene du hadde tenkt litt på. kanskje litt friere system også, og kanskje utfordringene det har, med nabo samfunn eller rovdyr , monster culter eller hva som truer. Stå imot invasjon ifra imperiet?
Dette tenker jeg sånn rundt lvl 9-12 når vi har litt penger forhåentligvis til å bygge et fort. og kanskje vi bygger mye av det selv med arbeidskraft. Pallisader eller murstein. Litt spells og til å kanskje lage tornegratt volgrav eller ja masse ideer. Dyrke litt mark og trene soldater.

Før det så vil jeg gjerne fortsette med det vi driver med. Strø jobber for Lorder og sånt. Kanskje vi blir mere og mere involvert i den store front konflikten sånn etterhvert?
Det er sikkert mange krefter som utnytter et føydalt samfunn for loven og makten er strekt tynt med krig i nord.

Bare noen tanker
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Morten Tor Apr 25, 2013 12:31 pm

Det hade vært flott om vi kunne gjøre det slik Smile Noen tanker rundt hva dere vil gjøre de neste gangene? Dette er som sagt et samarbeid mellom oss alle, så jeg vil gjerne høre noen tanker rundt hvor dere vil at spillet skal gå^^
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Ons Apr 24, 2013 8:53 pm

Kanskje vi kan være hos Alex på lørdag, eller se hva planene blir
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Morten Ons Apr 24, 2013 7:28 pm

Det høres morsomt ut Smile Og jeg burde ha nok planlagt nå til at vi kan holde på i 1,5 dager. Jeg er med, men vi kan ikke være her mer enn to av dagene.
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Ons Apr 24, 2013 11:35 am

Jeg vet ikke enda med de 2 neste ukene, skal sette meg selv opp på endel jobb og har endel skole arbeid i mai.

Men utgangspungt i første uke i mai. Hva om vi spiller Onsdag 1 mai, SoJ
fordi jeg gleder meg sånn å orker ikke vente lengre. Også kan vi ta og spille Fredag den 3de og kanskje WoD på Lørdag på 4rde?

Blir kanskje litt i meste laget men jeg er down
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Morten Ons Apr 24, 2013 11:02 am

Du glemte de to andre ukene^^

Uke 18:
1 - Morten,alex, Peter (dette er en fridag)
2 -
3 - Morten,alex, Peter
4 - Morten,alex, Peter
5 - Morten

Uke 19:
9 - Morten,alex (himmelspretten)
10 - Morten,alex
11 - Morten,alex
12 - Morten,alex

Uke 21:
24 - Morten,alex
25 - Morten,alex
26 - Morten,alex

Jeg har dårlig erfaring med allnightere. Jeg er et a-menneske, og blir ganske trøtt rundt 11^^ Det fungerer om jeg er spiller, men som GM trenger jeg å være opplagt. Men vi kan ta to dager! Fredag og lørdag i uke 18 f.eks.?
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Tir Apr 23, 2013 1:10 pm

1. mai - Morten,alex,Peter
2. mai -
3. mai - Morten,alex,Peter
4. mai - Morten,alex,Peter
5. mai - Morten

Kanskje vi kan ta en all nighter en av dagene eller spille 2 dager eller noe, ta igjen litt
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Fre Apr 19, 2013 7:57 pm

Ah FRIDAG! Trodde det stod fredag. Men jeg kan nesten nårsomhelst. Har ikke pc før imorgen så orker ikke skrive listen før da, skal gjøre litt research imellomtiden
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Morten Fre Apr 19, 2013 7:45 pm

Det er riktig at 1. mai er en onsdag. Razz Jeg gidder bare ikke skrive opp de dagene det uansett ikke blir noe av. Jeg har skrevet opp alle fridager og fredager i mai. Om du fortsatt er forvirret driter du i ukenummeret, og tenker deg at det står mai etter datoene.^^


Uke 18:
1. mai - Morten,alex (dette er en fridag, så: 1.mai er alltid fridag peter. alle ukene er i mai, uke 18-21, så det står ukenummer og dato)
2. mai -
3. mai - Morten,alex
4. mai - Morten,alex
5. mai - Morten
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Fre Apr 19, 2013 7:18 pm

Ifølge iPhone kalenderen min! *drum roll
Så er første mai en Onsdag, så tilgi meg hvis jeg er meget forvirret! Jeg kan ikke svare helt enda før jeg vet når jeg har eksamen. Og når jeg skjønner hvile datoer og hvilke dager det er. Tydligvis ikke min sterke side
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by oblodra Fre Apr 19, 2013 5:44 pm

Uke 18:
1 - Morten,alex (dette er en fridag, så: 1.mai er alltid fridag peter. alle ukene er i mai, uke 18-21, så det står ukenummer og dato)
2 -
3 - Morten,alex
4 - Morten,alex
5 - Morten

Uke 19:
9 - Morten,alex (himmelspretten)
10 - Morten,alex
11 - Morten,alex
12 - Morten,alex

Uke 21:
24 - Morten,alex
25 - Morten,alex
26 - Morten,alex
oblodra
oblodra

Antall Innlegg : 6
Join date : 17.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Fre Apr 19, 2013 10:06 am

Jeg skjønner fortsatt ikke hvilke datoer det er snakk om. Første fredagen i mai er 3de for eksempel
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Morten Fre Apr 19, 2013 10:03 am

Nice! Liker drømmene dine Smile Jeg har faktisk store planer om å sende hordes på dere etterhvert, men jeg vil gjøre om på systemet for å få det til å gå fortere og føles mer episk^^

Alex må prioritere studier, og jeg synes det er viktigere enn å spille rollespill. Trist som det å innrømme... Sad Vi kan jo kanskje spille ekstra mye i mai! Det er jo flere helligdager å ta av Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Fre Apr 19, 2013 9:58 am

Jeg skjønner ikke Sad er uke 18 første uke i mai?
Siden det står 1-5 under? Hvorfor er da uke 19 10- til et aller annet da?


Drømte at vi spilte rollespill, du Morten var dm og det var jævlig kult, vi drev å gikk rundt i en stor skog og jeg var der i skogen på ordentlig selv om det var rollespill. Virtual reality rollespill is The shit!
Uansett vi måtte passe oss for masse store Roaming hoards av noe orker og goblins, bananas tømmer constructs osv. Til slutt så kom vi til et karazan lignende Mansion hvor vi måtte sloss med en boss som het blue gill, som tok obscuring mist og var drit god på å sloss i blindet. Awesome drøm
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Morten Fre Apr 19, 2013 9:50 am

Da setter jeg det opp slik vi pleier, så fyller dere inn navnenen deres der det passer.

Uke 18:
1 - Morten (dette er en fridag)
2 -
3 - Morten
4 - Morten
5 - Morten

Uke 19:
9 - Morten (himmelspretten)
10 - Morten
11 - Morten
12 - Morten

Uke 21:
24 - Morten
25 - Morten
26 - Morten

Vi må iallefall klare å møtes to av disse datoene. Det må være minst to i måneden. Er dere enige?
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Peter S Ons Apr 17, 2013 1:51 pm

En kveld i helgen kan du vel!
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Neste møte

Poste by oblodra Ons Apr 17, 2013 1:47 pm

Neste rollespill gathering?

Som sagt; jeg har eksamen neste uke, så kan nok ikke spille førstkommende helg. Helgen etter er jeg på en hyttetur, så da ka jeg åpenbart heller ikke spille. Jeg kan spille 2,3 og/eller 4mai. Også helgen etter, dvs 11-12mai, kan jeg spille, ta igjen for tapt spilling affraid . 17.mai helgen får jeg besøk fra usa, så da er jeg igjen opptatt, helgen etter 25-26 har jeg mulighet til å spille king . etter det er jeg i trondheim for eksamner frem til 10.juni. side note: Jeg har som regel mye mer tid ved starten av et semester.

recap:
Kan 2-4 mai (ikke søndag 5.)
11-12mai
25-26mai.
+ hverdager?

Alex,- jocolor
oblodra
oblodra

Antall Innlegg : 6
Join date : 17.04.2013

Til Toppen Go down

Neste møte - Page 2 Empty Re: Neste møte

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet