Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Character builds

Go down

Character builds Empty Re: Character builds

Poste by Morten Tir Okt 01, 2013 10:08 pm

Prøvde nettopp dette buildet i en lvl 80 dungeon. Det fungerte veldig bra. Mot både mobs, veteraner og bosser, i de fleste situasjoner. Det var kun to svakheter. Når de fjerner debuffene mine minker skaden i sekundet med ca 1000dmg. Og interrupt ødelegger alt, ettersom at jeg er squishy. Mister jeg healing begynner jeg å slite.. Men heldig vis har necro death shroud, som effektivt gir meg en ekstra health bar^^

Her er et eksempel på skade jeg gjør over en 6-8 sekunders periode.

Character builds Gw003_10

Mot mindre fiender, som veteraner, har jeg vært oppe i 7000 med death blast! En gang var jeg også på 10500dmg med ghostly claws (axe #2). Det ble two shot på den vargen Smile

Jeg vil anbefale alle necromancere å prøve dette! Er utrolig morsomt, spesielt når life blast og har pierce, som betyr at du skader alle på en rett linje med 2-4000dmg (variabler pga. vulnerability)
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Character builds Empty Character builds

Poste by Morten Tir Okt 01, 2013 4:25 pm

Jeg må bare fortelle om det nye buildet jeg fant for necromancer! Det er enkelt å forstå og passe vanskelig å mestre. Jeg kjørte nettopp en lvl76 dungeon og gjorde gjennomsnittlig 3500 DPS etter tre til fem sekunder buff og debuff! Og det værste er at jeg gjør nesten like mye skade AoE! Fant teorien bak det her: https://www.youtube.com/watch?annotation_id=annotation_226327&feature=iv&src_vid=zqLt4dD93pU&v=cG5fqtiP2x0

Jeg har satt traits til 30/0/10/0/30. Altså fokus på power, critical dmg, og death shroud. Så jeg gir meg selv might x 10 -> gir fienden vulnerability x 20/25 -> Går i death shroud og bruker #1 for single target, og #4 for AoE.

Jeg har ikke riktig utstyr enda for å optimalisere dette, så jeg får kun 85% crit chance i death shroud. Med riktig utstyr er man oppe i 100% crit chance. Da prater vi heftige summer. På forumer ser jeg fler som hevder at de gjør mellom 8k og 10k når de er helt forberedt. Da kan man knuse fiender i orr på 2-3 skudd. Jeg må bruke litt tid på å skaffe riktig utstyr, men jeg ser allerede nå at det er bedre enn det meste annet jeg har prøvd som necro. Jeg kan enkelt ta grupper på 5 fiender med dette buildet. Veteraner tar halvparten av tiden.
Det eneste minuset er at jeg gjør så mye skade at fiender i dungeons velger å angripe meg over tanken. Siste bossen (legendary lvl80 ranger med champion pet) valgte å hoppe etter meg, noe som sørget for at jeg gjorde mindre DPS pga. masse løping og dodging, noe som igjen førte til at jeg måtte hoppe og dodge mer^^

Jeg mener at dette buildet, eller hybrid buildet er de beste for necromancer for øyeblikket. Jeg har kjørt hybrid de siste månedene. Kan gjøre noe i enhver situasjon, men gjør det kun med ca 65% effekt i forhold til om man kjører ren conditionmancer eller glass canon.


PS: Har noen funnet bra builds for ranger eller guardian?
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet