Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Restart...

3 posters

Side 1 av 2 1, 2  Next

Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Søn Okt 13, 2013 5:26 pm

Hmm det er sant^^ Alle glemte at barbarer ikke kan bli flanket fra lvl5.. En del av motstanderene våre hadde nok vært litt vanskeligere Smile Men poenget er uansett at om man fjerner noe som gir et fortrinn er det lurt å fjerne alt, med mindre man går grundig gjennom og lager noen husregler.

Jeg har ikke sakt noe om hva dere kommer til å møte. Jeg kommer til å trekke inn litt monstre og lignende fra bestiary. Tviler på at det vil bli for ensformig. Det handler jo mer om hvordan historien og scenen bak kampen er. Jeg skal som sakt gå gjennom prestiege classes og se om det er noen som passer inn, men det tar jeg når jeg får tid.

Nice! Liker fokuset ditt. Ser for meg at du kan gjøre mye ugang med linguistics. Forfalske brev, forandre kontrakter.. alle mulighetene Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tor Okt 10, 2013 4:26 pm

Ja nei jeg klarer å gjøre karakteren min like dyktig om noe annerledes uten presige class. og det er ikke snakk om lvl 7 før jeg skal dit uansett. men det har jo litt å si på hva man planlegger.
Duelist har plant annet en parry, riposte ting i seg som er ganske kult.

Skulle gjerne likt å se hvordan du og maiken hadde gjort det mot en barbar på deres lvl ettersom at dere ikke kan sneak attacke han. hele spillet er balansert og når du fjerner magi så er Fighter også på en måte balansert med magi i tankene. Det ene jeg kan tenke meg kanskje du har litt rett i er Barbarien fordi de kan buffe seg selv med disse ragepowerene som kanskje blir litt bedre en streight fighter ettersom han ikke får noen buffs. men at du fjerner Magi så syntes jeg at alt annet som ikke gjører magi burde være lov så lenge det ikke er noe åpenbart som skrukker. Greit at vi alle nå starter som fighters fordi jeg liker litt tanken å utgangspunktet men ikke vær noe redd for å sende på oss både barbarer og rogues og alt mulig. Det blir litt ensformig med bare fighters igjennom hele spillet. Og man får lyst til å kjøre cookie cutter builds som 2hand weap warrior og Archer, men litt sånne muligheter som Duelist blir det fortsatt viable med andre løsninger. Om du skulle droppe Duelist som mulighet for meg senere er ikke hele characteren wasted, men det er ikke like kult.

Men jeg kommer til å ha endel Int som nest høyest stat. og maxer Linguistics som en av satse skillsene. så han/hun vil kunne masse språk, eller dialekter? og er konstant på utkikk etter info spessielt om Artifacts og gamle ruiner, tapte civilisasjoner eller spor etter guder og magi.
Vil også kunne forfalske dokumenter og sånne ting. Kul skill Linguistics! Smile
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Tor Okt 10, 2013 4:14 pm

Fighter er mest allsidig og til å stole på av melee-clases. Men det er flere mekanikker hos de andre klassene som til tider er game-braking. Som f.eks i CotCT, når Maiken og jeg flanker og får full-attacks. Da blir det mellom 2- til 300 dmg per runde, bare fra oss.. Jeg må innrømme at det jeg selv føler det er litt for mye. Prestige classes har forskjellige mekanikker som er designet for å gjøre karakteren mer spesialisert, altså forsterke egenskaper karakteren allerede har. Det kan fort gjøre spillet ubalansert når man tar bort mesteparten av magien, samt flere av de mer sentrale klassene. Jeg utelukker ikke prestiege classes i fremtiden, men ikke i første omgang. Jeg forstår ikke helt hvorfor du absolutt skal ha en prestiege class heller.. Du kan velge blandt alle fighter archetypes i APG og UC.. (jeg kommer også til å se på noen av de nyere archetypene før vi starter) Det pluss 5 feats når vi starter burde være mer enn nok til å lage den karakteren du ønsker deg. Om du synes det er veldig viktig kan vi implementere prestiege classes som belønninger, eller noe man kan lære av en trener. Vi begynner i lvl3, og prestiege classes er ikke aktuellt før i lvl5, så vi kan enkelt kjøre det in-game Smile

Jeg liker hvordan du tenker karakteren din skal være. En utdannet fyr som kanskje kan lede gruppa litt. Sammen med Alex's karakter som er handsom sailor-warrior lover dette bra. Så får vi se hva Andreas velger å gjøre.
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tor Okt 10, 2013 11:20 am

Fighter er vel stortsett en av de kraftigste tingene man kan være i pathfinder. Er vel bare Wizard go Cleric og Druid som er sett på som kraftigere pga spell greiene sine.
Stortsett så er "konsensus?" at prestigeclasses er litt underpowered i Pathfinder sånn generellt. men det passer veldig bra flavor og mekanisk til min Character.

Har startet på en nå som er i lvl 3 og har brukt 20 point buy, som bruker Scimitar og LoreWarden som archtype.

Skills som jeg har er masse språk og stor satsning på Linguistics og Appraise, Samt knowledge Engineering og andre knowledge skills. for å feks kunne administere gruve utbygning etc. og andre sånne ting som kan bli spennende i et utbyggende Rike
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Tor Okt 10, 2013 11:14 am

Alle disse tingene kommer jeg til å svare på når jeg har fastsatt mer. Jeg er usikker på om jeg vil la dere ta prestiege-classes.. Jeg må i såfall gå gjennom alle sammen og teste om det blir OP i denne settingen. Det er den samme verden, bare litt modifisert, så det er ingen årstider. Det er evig europeisk sommer på deres breddegrad.
Jeg lar dere velge veldig fritt i hvordan dere vil utforme detaljene rundt familien deres. Det eneste jeg bestemmer er at det skal være en NPC-far/patriark, som er sjefen i huset. En som kan peke dere i riktig rettning, eller som kan gi dere oppdrag.
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tor Okt 10, 2013 7:17 am

Kult kult! jeg driver å speculerer i 2h warrior ellr 2wf warrior, men mest Lore warden, finesse warrior, får litt extra skill points og slikt som sikkert vi ikke har litt vondt av i en 3 fighter group.
Håper du er åpen for prestidge class duelist?

Sånns spørsmål til dere alle, Hva skal familie navnet vårt være og hva er våpen skjoldet vårt?
er vi orientalske, engelsk eller fransk inspirert? tenker bare sånn rustning og kultur.
Har vi alle 4 årstidene der vi bor?
Er det noe form form gude tro? om det ikke er døde guder eller overtro, men finnes det en kirke?
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Ons Okt 09, 2013 10:21 pm

Det er nok ikke noe problem at du ikke kan så mye de nærmeste månedene... Har mye å gjøre med full jobb, arabisk kurs, jegerprøve og spillforeningen. Blir ikke så mye tid til å skrive på Jhavos. Blir mer tid mot slutten av desember tenker jeg^^

Jeg hadde sett for meg at vi kun spiller mennesker. Med flere raser mente jeg raser dere vil komme til å møte på. For å gjøre det enklere å ha oversikt over faksjonene. Karakteren din passer godt inn. Han kan være en lillebror som har vokst opp i storebrorens skygge.

Hele landet har vært i krig i flere år. Kongen har kalt på adelsmennene sine for å stille opp... Jeg ser for meg at de færreste har mye resurser igjen. Dette vet keiseren av imperiet, og bruker det strategisk. Han sender mindre hærstyrker for å svekke dårlig forsvarte grenseområder, og på denne måten må kongen spre troppene sine utover et større område, som igjen fører til at andre områder blir dårligere befestet. Kongeriket er på randen av nederlag. Det trenger noen helter som kan hindre imperiet. Jeg har ideer til tre veier dere kan gå for å få til dette, og dere kommer sikkert til å finne på noe helt annet Razz Det er en open-world-campaign, dere skaper innholdet etterhvert som vi spiller

Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by oblodra Ons Okt 09, 2013 9:04 pm

heihei,
kan jeg bare få påpeke at den forrige karakteren min var perfekt, han var jo nobility, og hadde sjøfart erfaring. forutt for min tid assa. Ang nye raser, blir det ikke litt vansklig å være forskjellige raser hvis man er i familie. Faen, jeg hadde hatt prestasjonangst om kona mi hadde centaur barn fra sitt forrige giftemål Razz

anyways, jegleste over det som er blitt skrevet. Og jeg liker godst lavmagi setting jeg. Du(morten) sa noe om at man måtte være gode/snille, offervillige etc for å bygge en nasjon og hjelpe bønder, men grådighet er også en motivasjonsfaktor da. Og bønder kan man hjelpe av andre årsaker, som f.eks hvis en vil forbedre sitt renome med andre mål i tankene Razz jeg kunne i hvert fall godt tenkt meg å spille ordentig ond en dag,,,type House of Bolton(gamwe of thrones ond, lannisters er mer kyniske/pragmatiske enn onde). Anywhoo. Hvis man kommer fra en utradert nobilityfamilie kan man fremdeles ha den sosiale standen til å gifte seg, har matrielle verdier i form av kostbart utstyr, men ikke noe land. Det gir en bevegelsefrihet, og muligens et brennende ønske om å resturere sitt hus. ta hevn. bygge seg opp. motivasjon Smile bare en tanke.

Uansett, jeg skulle gjerne vært med på runde nr.2 fra novemeber blir det lite tid, og fra midten av nov til midten av dec ingen tid.
oblodra
oblodra

Antall Innlegg : 6
Join date : 17.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Ons Sep 25, 2013 2:51 pm

Grunnen til at jeg vil fjerne barbarian, ranger, og rogue er at de har egenskaper som er designet for å måle seg mot magi. Fjerner man magien blir det ubalansert. Se for deg om alle velger rogue... Det er bare å flanke motstanderen og så er han død. Ranger blir for sterk i sitt terreng, eller mot sin spesielle motstander. Barbarian er for sterk i lave lvler i vanlig pathfinder, så det blir lite gunstig å ha her. I tillegg er ragepowers noe som er designet for å gi en barbar små "spell-like abilities".
Kutter man magien i et spill som pathfinder er det mye som må forandres eller plukkes bort. Jeg er ikke så god på spilldesign, så jeg velger å plukke bort det som blir ødeleggende. Derfor er det flaks at vi har en klasse som kan modifiseres til å være hva som helst, nemmelig fighter. Man kan som fighter fokusere på int og dex, og dermed være skillmonkey/CMB. Alt kommer an på hvilke feats man velger. Du kommer ikke til å kunne gjøre 100dmg i runden med en two-weapon fighter, slik som med en rogue, men jeg kommer til å ta høyde for det. Jeg designer encounters for at det skal være utfordrende, men gjennomførbare. Så om dere gjør mindre gjennomsnittskade kommer jeg bare til å sende fiender med litt mindre HP. Med mindre det skal være en virkelig utfordring Twisted Evil 

Jeg har tenkt en del på det og det er ikke noe problem når fighter er laget for å kunne modifiseres og fylle alle roller. Den er bare ikke spesialisert slik som andre klasser. Det kommer heller ikke til å være noe problem om dere tenker før dere handler. Dere kommer til å møte mindre magi enn i tidligere eventyr, så taktikk og kreativitet må ta den plassen som magi hadde før Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Ons Sep 25, 2013 12:44 pm

Yooho! helt enig alt du sier, eller syntes det høres veldig spennende ut men.

Av classes.. så burde man vel kunne velge Ranger med Trapper archtype som tar bort spells.

Barbarien og Rogue samt alle fighter archtypes. Blir litt trangt med skills ellers.
spessielt hvis vi har lyst til å ha litt variasjon i taktikker osv.

Har tenkt på en Rogue med combinasjon med lore warden, for å så bli dualist med litt combat manuver trix
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Ons Sep 25, 2013 10:10 am

Jeg har ikke så veldig lyst til å lage en helt tilfeldig verden. Jeg har gjort litt tenkearbeid for hvor jeg vil at dere skal bruke deres første lvls, og det kommer til å bli i et temperert område i et heftig landskap. Det kommer til å være en del fokus på tracking, og så kan dere velge om sabotasje eller direkte angrep fungerer best for dere. Har en kul plan for hvordan vi skal motivere dere til å dra ut på eventyr. Det vil også være en fin måte å åpne for flere plots. Jeg har lyst til å få til store episke encounters, hvor noen få folk gjør en stor forskjell i en krig. Jeg vil også bruke skip. Ser for meg kule senarioer med å sabotere fiendtlige skip, eller snike seg for forbi en blokkade i assassins creed stil Smile Dere vil også bli ledet opp i kalde fjell hvor det er vanskeligere å overleve klimaet enn monstrene, spesielt når dere har veldig begrenset magi.

Jeg liker det bildet du valgte. Det er fra gør GW2 kom ut Smile Den dvergen vi ser er Ogden Stonehealer, som var en av heltene man kunne ha som følgere i GW1. Det er en litt kul historie bak det at han er laget av stein Smile

Dette bildet fager mye av det jeg vil at den villmarken dere starter i skal være. Vill, utemmet, uforutsigbar, vanskelig å navigere i. Perfekt for bakhold.. Med noen skjulte undere under veis Smile
Restart... 632_ma10

Kanskje han venter inne i en ruin, eller på en gammel slagmark?
Restart... 845_ma10

Vil barn være ubrukelige frem til de er godt oppe i tenårene?
Restart... 374_ma10

Hvor mye har litt magi å si for hva du kan gjøre?
Restart... 247_ma10


Jeg har planer for det meste av dette. Allikevel er det en stund til vi kan sette i gang. Jeg står fortsatt på at dere ikke er kjent med magi. Dere har selvfølgelig hørt historier i barndommen, og det går rykter om sterke trollmenn, eller krigere som har solgt sjelen sin og blitt udødelige. Men dere har ingen del i det.. enda.. Jeg ser for meg magi som noe dere kan skaffe dere gjennom objekter, eller å oppsøke en trollmann, osv.
I første omgang er dere fightere. Dere kan fritt velge en archetype hva både advanced og utlimate combat. Det vil være ganske enkelt å skape varierte karakterer når dere har alle disse arketypene + maaange feats å velge mellom. Jeg vil ikke at dere skal bruke ultimate magic. Det vil ikke passe med bakgrunnen deres, men om dere klarer å rollespille en grunn til at dere kan få en feat eller to derfra kan jeg selvfølgelig tillate det, med mindre det er game-breaking Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tir Sep 24, 2013 1:30 pm

Hva med å ta utgangspunkt i et sånn % roll med en table for å genere hva slags type terreng vi bor i. Om det er temperert skog, ørken eller Tundra.
Hvis vi kjører litt low power så er kanskje monstere og sånt farlige nok sånn de står i boka.

Foreslår at vi tar utgangspunkt i at vi alle er i familie på en eller annen måte.
Nobles funker bra?
Kan jo også være at vi alle er savages i en røffere setting.
Eller at vi alle 3 er wizards i en nesten ellers magiløs verden.
en wiz,Cleric, Druid?

Jeg er med på alt men hadde vært veldig gøy å få litt fart på sakene.
Liker ideen om å expandere å bygge opp et rike. Kanskje starte med en village.
Noe intern makt kamp med rivaliserende familie, banditter og ulver og bygge pallisader. Invasjon? ruiner og all the good stuff

Siden du ikke er helt sikker på magi og sånt så kan du bare fjerne det helt i starten, så kan du introdusere det etterhvert litt som i Game of Thrones.

Jeg syntes du er veldig flink til å lage kreative encounters.
Angående resten av verden så trenger ikke alt være klart for å starte, er ikke sikkert at vi vet så mye om verden rundt oss. så du kan jo legge det til underveis.
Kanskje det ikke finnes noe verdens kart? kult om vi bor ved sjøen., har lyst til å bygge skip!? hehe men ja maser bare litt på deg <3

Restart... 568_max
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Man Sep 23, 2013 2:25 pm

Jeg hadde sett for meg at dere begynte i lvl 3, ja Smile

Men ikke legg for mye tanke i det enda. Mye kan fortsatt forandre seg^^ Jeg vet ikke når jeg kommer til å ha noe klart. Så langt er det bare en haug med ideer som trenger å sorteres, og skrives sammen til et plot. Deretter må jeg gå gjennom maktbalansen i verden på nytt. Når jeg er ferdig med det må kartene trolig tegnes på nytt. Først når det er klart kan jeg begynne å skrive stats på det dere vil møte, og så kan vi starte Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tir Sep 17, 2013 1:19 am

kan vi starte i lvl 3? siden det var der vi slapp. hvis vi er nobles ogsa sa slipper vi a vaere helt gronne igjen.
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tir Sep 10, 2013 8:01 pm

Skjonner, men med 3 terninger kan man fortsatt rulle ganske bra, men girl jo endel spenning samt bedry flyt I stats enn, point buy
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Tir Sep 10, 2013 7:29 pm

Har vært innom tanken, og det er en god mulighet for at det blir det, eller at man kun ruller 3 terninger Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Tir Sep 10, 2013 3:57 pm

15 point buy kunne vart kult
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Man Sep 09, 2013 10:45 pm

Hores kjempe kult ut! Blir det point buy eller hva har du tenkt? Jeg liker veldig godt gritty low fanstasy ideen. Ma sjekke litt ut hva de andre skal spille, men heller mot warrior eller rogue
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Man Sep 09, 2013 9:07 pm

Høres fett ut Smile Men ikke lag noe mer enn en generell idè for hvordan du vil ha karakteren din. Jeg kommer sikkert til å justere på en del ting, som f.eks start stats Twisted Evil Jeg vil det skal være mer gritty.. Det skal utfordre dere som spillere, ikke bare la oss fise gjennom slik vi pleier Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Søn Sep 08, 2013 8:22 pm

Jeg kjorer two wep dual wield fighter. Kanskje alex enda vil spille archer og andreas shield fighter. Alle nobels I samme familie er Jo litt toft da
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Søn Sep 08, 2013 8:12 pm

Virker spennende det. Men hva med rogues og andre classes, rangers uten spells, dualist og sanne ting. Liker godt all fighter approachen ogsa,
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Søn Sep 08, 2013 8:12 pm

Virker spennende det. Men hva med rogues og andre classes, rangers uten spells, dualist og sanne ting. Liker godt all fighter approachen ogsa,
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Søn Sep 08, 2013 7:31 pm

Det blir nok vanskelig i denne campaignen. Sist vi prøvde merket jeg at magi skapte en litt annen stemning og driv enn jeg var ute etter å skape. Jeg har tenkt til å ha magi, men på litt andre måter enn det står i reglene. Dere vil sannsynlig vis, alle, starte som fightere, og tilpasse karakterene slik dere vil. En fighter kan jo, med mange feats og archetypes å velge mellom, bli hva som helst. Jeg er ikke sikker på om fighter blir det eneste tillatte, men det er det jeg heller mot nå Smile
Slik jeg ser for meg kan man, for en heftig sum og kun noen få steder, få tak i scrolls. I tillegg vil man gjennom eventyret finne muligheter for å tilegne seg spellike abilities. Men det vil være langt mellom disse mulighetene.
Jeg vil også legge til flere raser, med sine særegne fysiske egenskaper, som f.eks miniotaurer og satyrer.

Med disse endringene vil vi kunne få karakterene til å bli mer "down to earth", og fokusere spillet rundt noe annet enn å få tak i de heftigste magiske tingene. Det vil bli nyttigere å bruke taktikk før man angriper noen. Feller og avledningsmanøvere kommer til å være forskjellen på å vinne og tape en kamp. Hva synes du om dette? Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Søn Sep 08, 2013 3:50 pm

Jeg har veldig lyst til a spille en Rogue, wizard arcane trickster. En slags noble spion med litt magic. Han heter Alucard, men han sliter med en slags sykdom, en slags asma og han er litt svak a bruker medisiner, har laget et ganske bra system, men det er en skikkelig drawback. Skal poste nar, Jeg far internett pa ipaden. kan det kanskje funke. ?
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Morten Søn Sep 08, 2013 8:20 am

Bra du liker ideen Smile Dette vil jo i teorien være en måte å hindre at karakterer som Bruce/Joriel og Zafar, i Crimson throne, løper av gårde og finner på andre ting enn å være med på eventyret Smile
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Restart... Empty Re: Restart...

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Side 1 av 2 1, 2  Next

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet