Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Restart...

3 posters

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Go down

Restart... - Page 2 Empty Re: Restart...

Poste by Peter S Lør Sep 07, 2013 11:00 pm

Jeg har veldig darlg internett og keyboard, kommer hjem snart.. Kjempe interessert! Liker familie ideen litt game of thrones. Stemmed for work at vi alle er sosken I en adels familie.
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Restart... - Page 2 Empty Restart...

Poste by Morten Fre Aug 30, 2013 11:13 am

Hei!

Jeg har pratet om å starte dette eventyret på nytt, men har ikke hatt så mye tid til å sette meg ned med det i det siste. På søndag flytter jeg, og da kommer jeg til å få mer tid tid å jobbe med de forandringene jeg ville ha.

Forandringene vil hovedsaklig gå i å lage flere raser og arter, og å gjøre dem mer særegne. Jeg vil også finne ut mer om det politiske miljøet, spesiellt rundt Farage - "middelhavet". Magi kommer til å bli debuffa en god del. Jeg kommer til å beholde mye av det vi kom frem til imens vi spillte.. Så det dere har gjort blir ikke borde.

Det er en mulighet for at dere kan beholde de gamle karakterene, bortsett fra deg Peter, så lenge de er eventyrere som har eller kan få motivasjon til å bygge en nasjon. Det vil si at egosentriske karakterer neppe vil ha nok motivasjon til å jobbe flere år i strekk med å bygge handelsruter, eller høre på bøndenes klager. Det fungerer om karakteren er eventyrlysten, men det kan bli en del dødtid om han ikke har en hobby. En hobby kan være gambling, craft, jakt/fiske, duellering, ridning osv.
Jeg tenker at det hadde vært kult om dere alle var knyttet sammen gjennom en adelsfamilie. På den måten vil dere ha penger til utstyr og utdannelse, som betyr at dere faktisk kan lese! Da blir det også mulig å spille wizard. Dere vil også ha penger til å kunne reise pluss at det er en kul prestige class som åpnes av det. Alle trenger ikke være i slekt, så man kan jo være kokken, stallgutten, en personlig trener eller lignende. Da kan dere erobre i familiens navn, bli sendt på diplomatiske oppdrag, kunne gifte dere med prinsessen, og mer! Jeg vil la utformingen av familien være opp til dere, men jeg tenker at i første hånd vil dere ha en eldre far, som fortsatt er sjefen i huset.

Når jeg har fastsatt mer av Jhavos kan vi møtes for å diskutere og fastsette mer av rammene rundt eventyret.
Jeg er hyped igjen! Very Happy
Morten
Morten
Admin

Antall Innlegg : 96
Join date : 24.03.2013
Age : 33
Bosted : Oslo

http://www.oslospillforening.no

Til Toppen Go down

Side 2 av 2 Previous  1, 2

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet