Oslo Spillforening (OSF)
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Characters

Go down

Characters Empty Re: Characters

Poste by Peter S Søn Okt 20, 2013 7:07 pm

Dere kan bruke 25 point buy eller rolle selv, også alternativt kan dere velge å sette ut: 18,16,14,14,12,10

Det er ikke så viktig for meg hvordan dere gjør det, bare dere har nok stats til å lage den characteren du dere vil innenfor visse rammer, og som dere føler dere kan spille med god samvittighet. Ikke la stat rollingen påvirke den karateren dere har lyst til å spille. Hvis du vil ha lavere stats i visse abilities for flavor så gjør  dere det. men arrayen dere har fått av meg er max
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Characters Empty Characters

Poste by Peter S Lør Okt 19, 2013 3:24 pm

Jeg ønsker gjerne at ihvertfall de fleste av dere bor allerede i Sandpoint, eller i det minste er ofte på besøk. Dere står helt fritt til hva dere vil lage som characters. Om dere har lest introdusjonen så vil vi starte spillet på plassen forran kirken for å feire Swallowtail festivalen. Om dere kjenner hverandre godt eller ikke , legger jeg opp til dere Smile på kartet er det endel ledige hus i de forskjellige gatene hvis dere zoomer inn på linken. dere kan velge fritt av de. Hvis noen vil være brødre og sånt er det helt innafor
Peter S
Peter S

Antall Innlegg : 116
Join date : 16.04.2013

Til Toppen Go down

Til Toppen

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet